kolmapäev, 1. aprill 2009

Jesus freak

It's all too real. It's all too good. Too good to keep it just to myself. I want to share it all the way. I want to be a Jesus freak :)

Miski liikus mu sees täna paigast. Mingi hiigelkivi vist, mis oli passinud ja ammu õiget aega oodanud, et teda liigutataks. Ma ei taha olla leige. Tahan põleda Jeesusele. Kogu täiega. Jumal aidaku mul seda teha!

Ja ma tahan praegu üle kõige jagada seda, kes Ta on. Ta ei ole mingi filosoofia. Ta ei istu kuskil pilvepiiril, pikk habe ees, vaatamas maailma pääle ja passiivselt jälgimas kogu mängu. Ta on elav. Ta tegutseb. Ja Ta on mind enne armastanud, kui mina Teda tundsin! Tema Poeg suri selle pärast, et minul oleks elu. Ja mitte ainult minul! Ka SINUL! Suudad Sa seda mõista?

Vaata seda:
http://www.youtube.com/watch?v=lSwCOs-uXzU&NR=1

Ja seda:
http://www.youtube.com/watch?v=UFrdJ2V3r7Y&feature=PlayList&p=6E06C35D665006CC&playnext=1&playnext_from=PL&index=58

Viimane laul oli see, mille kaudu Jumal täna minus midagi liigutas. Kuulsin seda kirikus ja otsisin selle siis ka nüüd Interneti avarustest üles. Kuulasin seda laulu ammu-ammu kodus, kui ma olin veel üsna noor. Ma arvan, et kusagil põhikooli alguses. Tol ajal olid kassetid need, mille pealt muusikat kuulati. Vahel kuulasin omaette kassette, mis ema-isa toas riiulis olid. Muude laulude hulgas (Sõnajalg on neist eriti meelde jäänud) oli ka seesama laul. Väga mitmeid aastaid ei olnud ma seda laulu kuulnud. Kuni tänaseni. Ja esimestest nootidest peale tulid mulle meelde ajad, mil neid kodus ahju ääres kuulasin. Midagi ei taibanud siis veel. Pooltest sõnadest ei saanud aru. Kuni tänaseni. Täna sain aru, et see laul on kristlik laul ja veel missugust sõnumit ta endas kannab!

Olge hoitud!

1 kommentaar:

MLR ütles ...

Oi, see viimane oli kunagi ka minu lemmik.... ja olin selle peaaegu unustanud, aga jah, esimestest nootidest peale tuli kõik meelde.