laupäev, 14. veebruar 2009

Läinud...

.. ära. Jälle Austraaliasse. Mis maa see selline on, kuhu nad kõik lähevad? Oleks, et mingid suvalised inimesed lähevad sinna. Ei.

K ja A tõusevad Eestimaa pinnalt õhku esmaspäeval 12.00. Täna jäi Tartu neile kurvalt järele vaatama. Sõnu häid oleks olnud palju, mida teele kaasa anda, aga klomp kurgus ei lubanud mõtteid koguda ja sõnades väljendada.
Nojah. Eks tegelikult ole tore, et inimesed saavad minna kauaigatsetud reisile ja näha maailma teise nurga alt. Lausa teiselt poolkeralt. Midagi vapustavat, ma usun. Meie kõigi jaoks. Aga samas just seesama fakt, et nad varsti asuvad teisel pool maakera, tekitabki imelikku ilmajäämise tunnet. Õnneks on meil lootus, et see on vaid ajutine ja kestab määratud arvu päevi. Just nii palju, nagu meie maailmarändurid ise tahavad. Eks näis siis, kui pikk see X ajamõõtühikut olema saab :)

Igatahes, kallid teeleasujad, olete mu palvetes!

1 kommentaar:

melec ütles ...

Tere!
Ma ise ka vahel lähen närvi. Sinu puhul ei oleks osanud seda kuidagi oodata, et sa vihahoos niimoodi tooliga kohe. Aga eks koigil juhtub. Ma lähen tavaliselt ise järjekorras närvi. Voi hiljaaegu kuulasin mitmeid loenguid ja siis ajasid hilnejad närvi - MIS TE HILINETE JA SIIS KOLISTATE NII KOVASTI. Nutune oli ainult see, et ma ise jäin ka koguaeg hiljaks.