kolmapäev, 2. juuli 2008

They're here

They've arrived. Nad on kohal. Ameeriklased. Kaua oodatud, aga ometi ootamatult ruttu saabunud ameeriklased. Need, kelle jaoks ma veebruarist saadik ettevalmistusi olen teinud. Nüüd tuleb see kõik praktikasse rakendada.
Esimesed rakendused juba tehtud. Oi, kuidas mulle meeldib sellist asja teha: korraldan kellelegi midagi ja siis pärast vaatan, kuidas välja tuli. Närvikõdi on ka, aga see käib ju asja juurde, eks? ;)
Hämmastavalt toredad inimesed on see grupp - 13 üleookeani-inimest (2 Chicagost ja 11 Denverist). Ma usun, et aeg koos nendega saab ülimega põnev olema. And God will do amazing things. That's what i'm sure of.
Homme lähengi nendega purjelaagrisse Võrtsjärve äärde. Minu esimene suurem katsumus ja hirmude ületamine, sest pean neile seal arvatavasti tõlgiks olema. Uiuiui...
Aga see pühapäev on mul sabati päev :D Vähemalt nii on kirjas ajakavas :P Ja kavatsen seda aega ka vastavalt kasutada. Sest 9 päeva on seejärel vaja kõvasti ringi sebida.
Kuid nii kaua, kuni süda ja silmad on õige koha peal, ei ole midagi karta. Nii kaua, kuni ma veel saan aru, et ma olen Jumala käes ainult tööriistaks (st et Tema on boss) ja mitte Tema pole minu tööriist, on kõik hästi. Loodan, et valgus ei pimesta.
Kõigil, kes soovivad, on lubatud nende kahe nädala pärast palvetada :) Igaühe panus on oluline ja tänuväärt!

Kommentaare ei ole: