teisipäev, 15. juuli 2008

Rich in faith

Läbi selleks korraks. Ameeriklased on teel tagasi oma kodumaale ning mina pean oma eluga edasi minema. Kurb üsna, sest väga kalliks jõudsid nad saada. Kuidagi tühi on nüüd jälle ilma nendeta. Aga küllap harjun varsti jälle ära.
Mis veel kurb on, on asjaolu, et mitte ainult ameerika sõbrad ei läinud ära, vaid ka minu kõige kallimad Eestist. Õnneks tulevad viimased järgmise nädala lõpus juba tagasi, ent see veel ei tähenda, et ma neid näeksin. Mina olen ju metsas ära homsest kuni augusti keskpaigani. Mind ongi siis vist ainult telefoni teel võimalik kätte saada. Või lihtsalt külla tulla.

Aga Jumal on imeline! See, mida Ta on teinud viimase kahe nädala jooksul on vapustav. Ja üks, mida Ta tegi, on see, et Ta pani mind taas aru saama, et Ta tegutseb kogu aeg ja alati. Iseasi, kas ma seda märgata ja tähele panna oskan.

I may not be wealthy, but I'm rich in faith. And that's what it's all about.

Kommentaare ei ole: