esmaspäev, 26. mai 2008

And only 2 to go!!!

Lõpp on lähedal! Jeppijee! Kõige hullem on möödas :) Ainult kaks eksamit veel ja siis on VABADUS! Või noh.. siiski mitte nii väga, sest keegi peab ju tööd ka tegema :P

Uskumatu, et juuni on juba peaaegu käes! Ja ma käisin mõni päev tagasi veel suusajopega... Kui kalendrisse ei vaataks, siis küll mai lõppu ei pakuks juba.

Ma ei viitsi täna rohkem kirjutada. Ma olen tühjaks imetud 9 lehekülje dogmaatika esseede kirjutamise poolt. Just saatsin ära need. Nüüd ma natuke aega loomingulise kirjutamisega ei tegeleks. Tänan.

Homme ja neljapäeval lähen lapsi hoidma :) Vot see on tosi kiva ;)

Millal küll Saaremaale saan? En tiedä. (Mul on igatahes eeldused olemas, et kunagi soome keele õpetajaks saada :D)

Ok. Hetkel kõik. Keda mu elu rohkem huvitab, see helistagu, aga ma ei garanteeri, et ma kõigile küsimustele vastan. Sest võib-olla ma ei taha ja võib-olla ma ei viitsi vastata.

Jumal teiega!

Kommentaare ei ole: