esmaspäev, 27. august 2007

Muudetud elude suvi

Selleks aastaks on siis suvega ühel pool. Kaasa võtta on sellest tohutult ning see oli vast parim suvi siiani.

Saaremaa misjoninädal, millelt ma nüüd päevakese olen jõudnud tagasi olla, läks suurepäraselt. Jumala juhtimine oli väga võimsalt tunda ning lõppkokkuvõttes mõjus see nädal mulle mitte väsitavalt ja energiatvõtvalt, vaid hoopis uut elujõudu andvalt. Enne misjoninädalat olin parajalt väsinud igasugu tegutsemistest ja ringi trallitamisest, ent tänase kuupäeva esimesel pooltunnil Tartusse jõudes ei tundunud asjad mulle enam ebameeldivad ja tüütud. Näiteks fakt, et kool algab nädala pärast ning sellega seoses on vaja natuke pingutada, et asjad korda ajada, ei näi üldsegi enam vastik ja hirmuäravatav. Jah. Ma olen puhanud. Ja seda mitte kodus passides, vaid jumalariigi tööd tehes.

Misjoninädalate kaudu, mis toimusid üle Eesti, muutis Jumal mitmete inimeste elusid. Lisaks neile, kes said päästetud, ka nende omi, kes oma aja neil nädalatel Tema teenimisele pühendasid.

Jah. Jumal on imeline. Selles pole kahtlust.

Kommentaare ei ole: