laupäev, 22. mai 2010

Saaremaiselt saaremaine

Olen taas kodus!!! Ja see on hea tunne :) Terve nädal võrratut aega Saaremaa puhtas õhus on ees ootamas ja juba alanudki!

Põnevusega ootan sellega seoses ka seda, mida Jumal tuleva nädala jooksul teeb. Usun, et Temal on palju varuks. Tahan olla Tema lähedal, et kõik see kätte saada.

Suhtlemise eksam läks hästi, õigemini aasti :) Ja klaveri arvestusel võisin taas kogeda Jumala erilist ligiolu, rahu ja abi. Imeliselt läks seegi.

Olen vahepeal tabanud, et mõned inimesed Sind, mu blogi, ikka külastavad. Mitmeid on neidki, kes lausa üllatuslikud külalised. Tere teile! :)

Hmm... kaks rida ja siis klahv enter. Nii on siiamaani olnud. Aga mul ei olnud plaanis mingit vabavärsilist luuletust siia kirja panna, ausõna. Lihtsalt mõtted on kaherealised.

Tahaksin midagi sisukat ja ilusat ka öelda, aga mul napib hetkel selleks ressursse. Nii siis ütlengi vaid "Aidaa! Kohtume jälle!"

2 kommentaari:

mari ütles ...

Nojah, kaherealine oli asi siis, kui seda kirjutasin, välja tuli ikka nagu ikka.

Jannar ütles ...

sisukate asjadega on nii, et endale ehk tundub et ei olnud sisukas, aga alati see ikka nii ei ole.
mul ühel tuttaval oli huvitav lugu, et omaarvates ta ei teinud justkui midagi, aga teise artvates ikka tegi küll, mitte halba - head ikka tegi :)