esmaspäev, 7. aprill 2008

Koolitükkide asemel...

... kirjutan hoopis blogi sissekannet. Nojah. Kui asjad viimasele minutile jätta siis ongi nii, et sellel viimasel minutil tuleb kange tahtmine miskit muud teha vahepeal ja edasilükkamatuid asju veelgi edasi lükata. Nii ta käib. Tere tulemast tudengimaailma ;)

Aga mul on täna selline tuju, et võiks lihtsalt kirjutada igasugu asju kokku ja nendega mitte midagi mõelda. Ning olen täiesti kindel, et just siis leiaksid inimesed mu jutust sügavama mõtte kui iial enne. Sest mida filosoofilisemalt (mõnel juhul võrdub lihtsalt targutamisega) ja veendunumalt mõttetuid lauseid ritta seada, seda suurem eluline mõte nende taga on, eksju?
Ja võiskin siitki arendada arutleva jada mõttetute või mõttekate lausete olemasolu kohta. Aga kuna see on see, millest ma räägin, siis ma seda ei tee. (Viimane oli nüüd küll üks hea näide!)

Miks mul selline tuju on? Heh :) Mina ei tea! Muide, seda tuju võib olla mitmel juhul: üldise kurvameelse meeleolukorral või muretuse tunde korral, millega kaasneb üldine hea meeleolu (või on see hoopis vastupidi??). Täna, mulle tundub, et on üldise hea meeleolu ja muretseva muretuse kord :D

Nojah. See võib ka olla, et lihtsalt ei viitsi saksa keele juttu kirjutada.

Kusjuures üks asi, mida siin bloggeris igatsen, on msn-i smailid :)

Aga elu on ikka ilus küll, kui oskad vaadata ja näha.

3 kommentaari:

Erika ütles ...

Hih, "See mõttetus on mõttest kaalukam," ;) See on Shakespear´i lause, Hamletist.

Erika ütles ...

Muide, mismoodi sa selle slideshow üles said? Ma tahaks kaaa.... sellist asja teha ja pulmapildid vähemalt kuhugi üles panna.

Erika ütles ...

Selge, sel juhul tegelen natuke Picasaga