teisipäev, 17. juuli 2007

hmm...

mis siis nüüd teha? mul on ju juba üks blogimise lehekülg tegelikult... mariteesalu.spaces.live.com
Ma pean vist lihtsalt vaatama kumb mulle rohkem meeldib. Ja küsima ka teiste arvamust. Sest ma olen avastanud, et minu tegemistest loevad päris mitmed inimesed.
Panengi nüüd käima võistluse. Teen nii, et esimeseks septermbriks pean otsustama, kumma juurde siis jään. Kas siia või msn-i? see nõuab muidugi hoolikat tutvumist mõlemaga. (eelkõige aga sellega siin, sest siinseid võimalusi ma alles hakkan avastama).
ja kui keegi juhuslikult seda siin loeb ja tahaks oma arvamust öelda, siis lase aga käia! :)

5 kommentaari:

K ütles ...

Hei! Mina isiklikult soovitaks sinul seda blogspoti blogi, sest tunduvalt kergem on siin kommenteerida ja lugeda. :)

Muidugi...www.blogger.ee reklaami teen ka igaksjuhuks xD

mari ütles ...

Aitäh! Võtan arvesse ;)

päikesejänku ütles ...

noh olen juba mitu aastat blogspotis olnud ja siiamaani väga ei vingu. aga mul pole võrdlusmaterjali - st puudub alternatiivne kogemus - tegelt multiply.com-is on mul fotoalbum, võid seda ka vaadata (et veelgi enam segadusse sind ajada :). umbes eelmisel aastal blospoti tekkinud kasutajaliides on tegelt väga blondiinisõbralik, nii et kui varem oligi natuke kõhklusi (kuna programmeerimiskeel on minu jaoks siiski võrreldav hiina või araabia keelega), siis nüüd olen suht rahul...

carm ütles ...

annan oma hääle bloggerile

m2rtsaar ütles ...

blogspot.

p6hjendus: sest teised teevad nii.