kolmapäev, 7. juuli 2010

Millest süda täis, sellest räägib suu

Ja minu süda on täis tänu, täis kiitust, rõõmu ja vabadust Kristuses! Sellest tahan ma rääkida ja tunnistada Tema imetegudest! Sest Ta on kiitust väärt!

Misjonireis on jõudmas lähemale. Tänu Taevaisale on kõik summad makstud ning nüüd tuleb vaid valmistuda ja lennata :)
Mõni päev tagasi kiikasin konverentsi Transform 2010 kodulehele ja see, mida ma nägin, rabas mind. Mulle jõudis kohale, et Jumal on tõepoolest avanud uksed ning mul ONGI võimalus osa saada sellest konverentsist Roomas ja evangeeliumi kuulutamisest Albaanias. Olles aus, pean tunnistama, et ei julgenud mõni aeg tagasi sellisest kingitusest unistadagi... Nüüd on see aga käega katsutavalt lähedal.

Üks eriline asi, mille avastasin enda jaoks, on laul Psalmist 62. Selle autoriks on tuntud ülistusjuht Aaron Keyes, kes ka Roomas konverentsil ülistuses teenib. Vaata lähemalt siit.

Niisiis, mulle hakkab kogu see asi vaikselt kohale jõudma. Ja on ka juba aeg :)

"Sest ma ei häbene evangeeliumi, see on ju Jumala vägi päästeks igaühele, kes usub." (Rm 1,16)

Kommentaare ei ole: